Jom Ikut Kami Sebagai Rakan

Search This Blog

Koleksi Mini Pelamin 2012

Koleksi Mini Pelamin 2012
Sila Klik Gambar Untuk Melihat Koleksi 2012

Monday, November 22, 2010

Majlis Nikah - Salwa 19 Nov 2010

Mini Pelamin Untuk Majlis Nikah
Salwa - Ijok - 19 Nov 2010
Tema : Merah dan Putih
Keistimewaan mini pelamin ini, terdapat 4 side flower decorations dan dihiasi fluffy pillows bagi menambah seri. Macam dalam taman. Maklumlah, orang yg nak menikah ni pun di hatinya penuh dengan taman bunga.

Hubungi Kami Untuk Tempahan Mini Pelamin seperti ini jika anda mahukan untuk majlis tunang, majlis nikah atau majlis cukur jambul. Semuanya bisa di atur. InsyaAllah.


The Call
Entah dengan siapa yang diborakkannya tu


The Expression
Salwa yang penuh ekspresi. Mula-mula Lynnda nak candid saja makwe ni. Tapi bila dia dah perasan, mula la dia sengih2 kat kamera Lynnda. hehehehe... pantang tengok kamera...


The Making
Persediaan untuk majlis nikah.
Untuk menyolek Salwa ni bukan mudah ya! Cabarannya wajah Salwa ni tampak garang dan akan menjadi lebih tua dari usia kalau tersalah tenyeh. Namun mekap artis kami, Azza berjaya menurunkan signature seninya dengan sentuhan tersendiri.
Salwa tampil comel dan cute. Sepadan dgn sikap periang dan serba spontan. Puas nak pujuk Salwa ni dari membuat memek muka. Ada aja yg membuat kami tak kering gusi berborak2 sewaktu sesi solekan. Sementelah Salwa ni tak lain tak bukan sepupu kitorang jugak. Sepupu pun sepupu juga tapi kami tetap layan macam customer.
We respect our job and we value our customers.

**************************************************************************
- 'Hubungi Kami' untuk tempahan dan pertanyaan -
**************************************************************
************

Related Posts with Thumbnails