Jom Ikut Kami Sebagai Rakan

Daftar email anda untuk mendapatkan jadual bengkel terkini

Search This Blog

Koleksi Mini Pelamin 2012

Koleksi Mini Pelamin 2012
Sila Klik Gambar Untuk Melihat Koleksi 2012

Testimonials



Pn Lorina - Taman Keramat (job: pelamin Khatam Al Quran) 
Salam Lynn, tqvm the pelamin is so sweet. Appreciate it a lot. Salam to Su dan yr hubby ya. We love it very much!!

Kak Maria - Taman Keramat (job: pelamin tunang)
Salam Linda! Terkilan tak dapat jumpa Linda sendiri coz akak gi klinik tak sehat, mekaseh atas kerjasama linda dan alhamdulillah majlis berjalan dengan sempurna dan ramai yang puji pelamin simple and elegant - mekasih sekali lagi

Eima Rima - Teras Jernang, Kajang (job: mini pelamin)
Alarr akak nie.. Tak sempat nak jumpe semalam. Wat air pun tak dapat tuk akak. T.kasih ye kak linda.. Pelamin cantik.. :) K.Linda punye nama facebook ape eh.. Nak bg gambar...
Yasmin - Seksyen 7 Shah Alam (job: mini pelamin)
Terima kasih juga kepada akak dan suami. N terima kasih untuk pelamin yg sangat cantik..
Evana - Bukit Jalil Golf Club (job: mini pelamin)
Ameen. Thank you kak lynnda n hubby sbb melaksanakan pelamin yg saya impikan! hehe. saya sukaaaaa sgt2 dgn pelamin tu. sayangnye kejap je melaram dgn pelamin tu. thank u again kak lynnda!! -Evana

Awien - Tmn Keramat (job: makeup+hairdo+baju tunang+mini pelamin)
Saya n keluarga juga ucap terima kasih kpd semua dr Azzalynn Bridal di atas layanan dan perkhidmatan yg baik. Saya akan promote pada member2 n kenalan saya. Thankz a lot...
Ateera - Sg Buloh (job: makeup+baju tunang+mini pelamin)
Salam Kak Lynnda. Alhamdulillah terima kasih jg kpd AzzaLynn Bridal krn kami sekeluarga sgt berpuashati dgn hasil kerja pihak AzzaLynn Bridal. Terbaik. InsyaAllah Kak Lynnda - Ateera
Emy - Putra Heights 8 (job: mini pelamin)
:) tq Kak Lynnda. Trima kasih byk2 pd akak sb pelamin cantek. Sy suke :)
Afra - Putra Heights 10 (job: makeup+mini pelamin)
Terima kasih bnyk2 Kak Lyn! Mmg puas hati sgt dgn pelamin, cantik. InsyaAllah utk nikah boleh tempah lagi :)

Ummu Nadia - Puncak Saujana, Kajang (job: makeup+mini pelamin)
Tima kasih kak lynnda atas servis AzzaLynn Bridal. Sumenye perfect semalam. Moga sukses selalu :)

Dilla - Segambut, KL (job: baju tunang+mini pelamin)
Terima kasih jugak sebab menyediakan pelamin Dan Baju yang Sgt cantik... tq sgt2... insyaAllah semoga semuanya berkekalan... saya minta maaf ye klau ada kekurangandari pihak saya. Dilla suka sgt kak.. InsyaAllah kak klau ADA rezeki Dilla pegi lagi ye kat bridal akak.. kalau ADA umur pnjg kita jumpe LG ye kak...
Mak Engku - Bonda Raja Petra Nazirah - Tmn Melawati, KL (job: mini pelamin nikah)
TQ Dear. Guest like it. well done. hope u create new designs n may ALLAH bless both. WHEN ALLAH DID NOT ANSWER YOUR PRAYERS HE HAVE GOOD REASONS N HAVE OTHER PLANS FOR U. So never stop your duas ok
    Related Posts with Thumbnails