Jom Ikut Kami Sebagai Rakan

Search This Blog

Koleksi Mini Pelamin 2012

Koleksi Mini Pelamin 2012
Sila Klik Gambar Untuk Melihat Koleksi 2012

Friday, June 4, 2010

Hadiah Tetamu/Door Gift





Tote bag ini sangat comel dijadikan hadiah untuk tetamu istimewa semasa majlis perkahwinan, majlis pertunangan, majlis malam berinai, majlis khatam Quran dan juga majlis cukur jambul.

Kebiasaannya kita suka menghadiahkan bunga telur yg akhirnya dibuang begitu saja. Apa kata gantikan dengan tote bag yang comel ini. Ia boleh dilipat simpan seperti buah strawberri. Boleh disangkut di dalam kereta bagi persediaan untuk membeli belah. Apabila ingin menggunakannya, mudah saja. Buka dan sangkutkan di bahu.

Ini dapat mengelakkan pembaziran selain menjadi kenangan manis para tetamu yang dapat memanfaatkan penggunaan sepenuhnya. Dekorasi simple namun cantik sememangnya tidak segan untuk digunakan di mana saja.

Tote bag ini sangat kukuh untuk mengisi barangan yang banyak. Bahan terdiri dari poliester yang juga mudah dicuci apabila kotor.

Bukan itu saja, Tote bag ini juga amat sesuai diberikan sebagai hadiah kenang-kenangan bagi majlis Family Day, Jamuan Hari Jadi, Sukaneka dan pelbagai lagi. Pendek kata, ia pelbagai guna dan sangat menarik.

Terdapat pelbagai warna dan sebahagiannya seperti di gambar di bawah ini.

Dapatkan dari kami segera kerana stok terhad. First Paid First Served!!!

Jangan segan silu untuk mendapatkan harga istimewa bagi belian yang banyak.


*******************************************************************
- 'Hubungi Kami' untuk tempahan -
**************************************************************
*****
Related Posts with Thumbnails