Jom Ikut Kami Sebagai Rakan

Search This Blog

Koleksi Mini Pelamin 2012

Koleksi Mini Pelamin 2012
Sila Klik Gambar Untuk Melihat Koleksi 2012

Monday, June 2, 2014

KECOH!!! Harga Emas Turun Mendadak




Bagi yang tiada ilmu tentang emas, pasti kecewa dan meraung bila tengok harga emas turun. Siap pergi jual balik.... Itulah saya suatu ketika DULU. Tiada ilmu langsung. Lagipun susah nak cari ilmu emas waktu itu.

Bagi yang sudah ada ilmu tentang emas, pasti tersenyum lebar.
+ Masa inilah nak memborong.
+ Masa inilah beli emas di kilang.
+ Masa inilah beli emas yang tiada upah tukang.
+ Masa inilah mengumpul koleksi emas yang mempunyai susutnilai rendah.






Bagi yang sudah mahir dalam ilmu Analisis Teknikal Emas, tidak kira masa di mana jua.... pasti tahu bila masa ingin membeli, tanpa perlu menunggu harga emas naik atau turun.


Saya sering berpesan kepada adik beradik dan keluarga saya, Jangan Tamak. 
Beli secara tetap. 

======
+ Jika mahu masa depan yang terbaik, simpan emas.
+ Jika mahu melancong, simpan emas.
+ Jika mahu berkahwin, simpan emas.
+ Jika ingin menunaikan Haji dan Umrah, simpan emas.

======

Di mana nak beli emas dengan harga Kilang
Di mana nak beli emas dengan Susutnilai rendah
Di mana nak beli emas dengan Tiada Upah Tukang?

Tanya saya: ceo@draz.my
Call/SMS saya: +6012-2399629
WhatsApp saya: +6010-5157758
Related Posts with Thumbnails