Jom Ikut Kami Sebagai Rakan

Search This Blog

Koleksi Mini Pelamin 2012

Koleksi Mini Pelamin 2012
Sila Klik Gambar Untuk Melihat Koleksi 2012

Saturday, May 17, 2014

Usahawan: Bekerja dalam satu pasukan




Semenjak dua menjak ni saya menerima banyak sangat tempahan daripada luar selangor dan kl.

Bukan tak nak buat. Kalau saya buat, tak mampu uols nak bayar tiket flight kami.

Guru saya selalu berpesan, rezeki harus dikongsi.

Guru saya juga selalu berpesan, usahawan yg bijak bekerja dalam jemaah.

Oleh itu, ada yang berminat bersama saya bekerjasama dalam jemaah?

--- petikan perbualan ---

Cust: hi Azzalynn Bridal. .. kamek mauk tauk brapa kitak pun pakej wedding pun?
Saya: hi. Kamek sik molah pelamin di seghawak.
Cust: kitak polah di semenanjung jak ka?
Saya: yup. Di semenanjung jak ooo

----
Nota: kamek bukan mbiak seghawak tapi kamek boleh klakar seghawak. Kamek ♡ seghawak.
----

Ceo@draz.my
Call or sms 012-2399629
WhatsApp only + 6010-5157758

Http://azzalynn.blogspot.com/
Related Posts with Thumbnails