Jom Ikut Kami Sebagai Rakan

Search This Blog

Koleksi Mini Pelamin 2012

Koleksi Mini Pelamin 2012
Sila Klik Gambar Untuk Melihat Koleksi 2012

Thursday, September 16, 2010

Sekitar Bengkel Gubahan Bunga Pelamin - Fresh Flowers

________________________________
KLIK Untuk Jadual Bengkel Pemasangan Pelamin dan Gubahan Bunga Pelamin Artificial atau Fresh Flowers
________________________________


Bengkel Gubahan Bunga Pelamin ini diadakan di Puchong berikutan kemudahan peralatan dan lojistik bagi mendapatkan bekalan bunga-bungaan segar dari ladang.

Para peserta diberi latihan secara praktikal (hands-on training) bagi memudahkan pemahaman mengenalpasti jenis-jenis bunga segar yang bersesuaian digunakan untuk sesebuah majlis perkahwinan.

Pelbagai teknik gubahan diajar dengan menggunakan pelbagai jenis bunga dan juga pelbagai jenis pasu. Agar para peserta akan mudah menggunakan apa sahaja bunga segar yang terdapat di pasaran. Umum sangat maklum bahawa bekalan bunga segar terkadang ada musimnya. Oleh itu, kepelbagaian maklumat dan info yang kami sampaikan dapat membantu peserta meneruskan kerja tanpa memikirkan masalah bunga yang tiada stok.Lihatlah beberapa hasil kerja para peserta yang mendapat panduan dan tunjuk ajar dari Lynnda di AzzaLynn Bridal. Bukan sahaja para peserta boleh menggunakan teknik gubahan biasa, malah boleh menggunakan peralatan untuk menghasilkan dekorasi bungaan yang lain dari biasa.
Bagi yang berminat untuk mengikuti bengkel ini, sila buat tempahan tarikh dan masa. Isnin-Ahad. Hubungi kami seperti di bawah.


********
CONTACT US for info and registration


Related Posts with Thumbnails