Jom Ikut Kami Sebagai Rakan

Search This Blog

Koleksi Mini Pelamin 2012

Koleksi Mini Pelamin 2012
Sila Klik Gambar Untuk Melihat Koleksi 2012

Monday, January 26, 2015

Aku takde produk, macam mana nak berniaga?


Jika anda pernah memikirkan perkara tersebut, ia sememangnya perkara utama yang sering digusarkan oleh ramai yang bercita-cita untuk menjadi usahawan terutamanya orang Melayu.

Kata Tuan Fazli Little Trees: 
 Tipikal pemikiran orang melayu, Nak berniaga kena ada produk.

Saya sendiri suka berniaga produk orang lain. Dari tahun 2001 sehingga kini. 
Pejam celik dah hampir 14 tahun saya berkecimpung dalam perniagaan ini yang semakin membesar.
Daripada satu produk sehinggalah bercambah-cambah. 
Namun saya FOKUS kepada produk yang menjadi kepakaran saya. Gembiranya saya diberikan sokongan pihak HQ untuk memasarkan produk Original dari Germany dan juga Turki.

See! Tidak semestinya, kena ada produk baru boleh berniaga.

Tuan Fazli turut kupaskan bagaimana ramai orang Cina boleh berjaya:
  • Mereka tiada produk sendiri.
  • Mereka tidak mengeluarkan produk sendiri.
  • Apa yang mereka ada hanya lah networking dan channel.

Terbukti!

Tuan Fazli, exclusive distributor mempunyai 3000 outlet untuk diedarkan produk Little Trees.
Saya teruja!

** Dapatkan Tips Berniaga TANPA Modal 012-2399629 **


Related Posts with Thumbnails