Jom Ikut Kami Sebagai Rakan

Search This Blog

Koleksi Mini Pelamin 2012

Koleksi Mini Pelamin 2012
Sila Klik Gambar Untuk Melihat Koleksi 2012

Thursday, July 17, 2014

KUIH KAPIT KRISPY KRUPPP KRUPP







Seperti tahun-tahun yang terdahulu, kami seisi keluarga tak menang tangan nak melayan tempahan Kuih Kapit KRISPY Kruppp Kruppp.
Ni pun baru sempat update.. dek bizi sangat mengepos order tak berhenti-henti.
Para agen kami di Cititel Mid Valley, Kompleks Kraf Bukit Bintang, USJ dan Taman Dato Senu pun tak menang tangan dibuatnya. Maklumlah, pelanggan kami semuanya pelanggan setia saban tahun order tak kurang 4 bekas. 

Kuih Kapit KRISPY ni sebenarnya tak jumpa di mana-mana. 
Ia tiada inti jem di dalamnya
Tiada inti peanut butter di dalamnya

Ia juga tiada inti kacang di dalamnya

TETAPI!!!! TETAPI!!!
Di dalam kepingannya nya ada Habbatus Sauda yang SANGAT SANGAT SANGAT bagus untuk kesihatan... bantu buang angin dan bantu mereka yg ada masalah sinusitis....

Ada juga pilihan lain, rangup dengan butiran Bijan.
Kalau yang jenis city boy tu tak koman mesti nak yang ada Kopi di dalamnya. 

Tak pun Durian Musang King... Kenapa? Tak percaya tak apa...

Alaaa... orang yang suka makan kuih kapit sebenarnya cari yang rangup di tekak... TAK LEMAU... TAK LEMBIK... TAK MASUK ANGIN... itu feelnya makan kuih kapit KRISPY ni.... sedar-sedar habis sebalang sudahhhh....

*** ni tengah pikir kat mana nak cari kotak besar sebab nak ship ke Sarawak A.S.A.P (AS SOON AS POSSIBLE)... karang ada yang cari batu belah batu bertangkup tak dapat makan Kuih Kapit KRISPY Kruppp Kruppp sebab dikhuatiri posmen merajuk nak coti awal... (alert dan precautions gara-gara City Link mogok tak nak hantar shipment ke rumah saya dah seminggu... terpaksa saya self collect di Saujana Putra petang tadi.. siap hantar surat tunjuk sebab kenapa dan sebab apa mereka tak nak hantar)




Related Posts with Thumbnails